In Dragon Age : Inquisition conduci
Exista cateva lucruri pe care am ajuns sa le asteptam de la jocurile Bioware. Lucruri ce pun accent pe personaje si naratiunea structurata pe care o poti influenta pe baza alegerilor pe care le faci. Cu Dragon Age : Inquisition, Bioware se concentreaza pe mentinerea marcii design-ului in timp ce te plaseaza intr-o lume deschisa vasta si iti da control asupra unei forte mai largi de cat ai controlat vreodata intr-un joc Bioware. Cei de la GameSpot au vorbit recent cu directorul executiv Mark Darrah despre cum Inquisition va iesi in evidenta fata de jocurile anterioare Dragon Age, in timp ce ne va oferi lucruri pe care sa le asociem cu Bioware.
Vorbind despre rolul jucatorului ca si inchizitor, Darrah ne-a spus ca greutatea conducerii este una din subiectele jocului. Acesta este prima data cand ne va pune in pozitia de conducatori. Am mai fost pusi in trecut in pozitii de comanda, dar nu intr-un loc in caare chiar controlezi o organizatie care trebuie sa faca lucruri.
Am incercat sa vizualizez ce ar insemna acest lucru in termeni de gameplay in conducerea lui Inquisition. Cei de la GameSpot l-au intrebat pe Darrah daca a fi in control inseamna ca vei putea alege sa te ocupi de o sarcina tu insuti sau vei putea sa trimiti un grup de agenti sa faca treaba pentru tine.
Acesta spune ca inca esti varful sulitei, inca esti cel ce se ocupa de lucrurile periculoase. Acest lucru tine mai mult de folosirea puterii inchizitiei sa faci lucruri peste capabilitatea unei singure persoane. Asa ca de exemplu, ai putea gasi un loc in care un pod este rupt, apoi vei putea sa-ti folosesti inchizitia pentru a realiza o operatie de reparare a acelui pod.
Se pare ca jocul va fi putin diferit fata de cele anterioare, insa va avea esenta Dragon Age, dar va fi mai mult strategic.